Címkék

2016. október 25., kedd

Paranormális Tag

Hello!
Igen, ma akarom bepótolni az elmúlt egy hónapot :D Szóval még kaptok ma egy ilyen tagot, meg még egyet :D
Szóval, ezt Rexfantól nyúltam, és lássuk is :D


1. Mi az a filmes téma, amitől a leginkább félsz?
Jól kezdődik ez a tag xD
Ezt úgyis tudjátok :D. Minden ami elmegyógyintézethez kapcsolódik. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr még sok r-rel.

2. Mi volt a legijesztőbb paranormális élményed?
 A barátnőmmel még mikor harmadik általánosos voltam, fennt voltunk Balatonon ketten egy hegyen a nyaralónktól nem messze, olyan öt ór a tájban. Hulla csend van, fonja a hajam, tök idilli kis jelenet, megyek Rue-nak az Éhezők Viadalába, erre hirtelen egy női sikoly valahonnan távolról, utána magassarkú kopogás. Összenézek a barátnőmmel, ő is hallotta, rohanunk le a hegyről...és akkor átrohan előttünk az úton egy fekete árny.. Hát, azóta se járok arra egyedül.

3. Mi volt a legviccesebb paranormális élményed?
Nem tudom, nekem rengeteg volt, de abban a pillanatban egyiket se találtam túl viccesnek. Ilyen nincsen.

4. Mi volt a legijesztőbb rémálmod?
Ez így utólag, sok-sok év távlatából még ijesztőbb mint akkor, mert még köszönőviszonyban se voltam a dologgal, mégis az elmegyógyintézet téma köszön ki belőle, amit nem egyáltalán értek, mert bár  3 éves korom óta, amióta előszört hallottam azt a szót, hogy 'bolondok háza' ösztönösen rettegek tőle, és minden alkalom mikor megemlítették élesen megmaradt, még abból az időszakból is, amire egy emlékezéskiesés miatt nem emlékszem egyáltalán. Szóval:
A teljes sötétségben zuhantam lefelé, egy csatornában, vagy egy szakadékban, órákig. Hirtelen apró kis fényt láttam az alján, és abban a pillanatban meg voltam győződve hogy megmenekültem, de nem. Egy sötét kis cellában találtam magam (na itt kezdődik a buli) amin csak egy apró rácsos ablak volt, de valamiért nem láttam mi van kívül. Sikítani kezdtem, és nekifeszültem az ajtónak, de meg sem bírtam mozdítani. Azon is volt egy apró rácsos ablak, amin egy rohadt hosszú folyosóra láttam ki. Jött egy ember, fehér köpenyben. Azt hittem meg akar menteni, de mielőtt megszólalhattam volna, megbilincselte a kezemet és elkezdett kifelé vonszolni...

És ezt hét évesen. A témával meg max. 9 évesen ismerkedtem meg. Hát jesus.
 
5. Félsz a sötétben?
Egyedül néha igen, az eddigi pontok miatt.
 
6. Furcsa szokás?
Álmomban sikítozom, más nagyon nem, de a paranormális élmények üldöznek :D

Ennyi lenne ez a kis post, sziasztok!
Alice

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése